Aug 2, 2009

....what a wonderful world

.... tumu dini ari aku tekenyit dingar bunyi telefon. jam baru pukul 4. Madik aku nyasuh sedia laban anak ia deka datai pukul 4.30.
...sunyi amai jalai alun lebun nya. nak berasai kami datai ba serian pukul 5 dini ari. antara serian - sri aman dia aku bisi meda "early bird" turun gawa. rajin amai bala ayak kita dia... datai ba bukit bangunan ari pin nyu tawas. the best part of the road for driving is between Pantu- Lachau....140km or more...
...ngetu ba simpang sri aman 'peladang' enda lama... pukul 7 mupuk baru..
this is a rare opportunity...so i start taking candid shoot...and here is some of the photo to share with you all.
heading east....what a wonderful world...
somewhere in skrang area.
....pukul lapan datai ba Ng assam, saratok. udah kala diki ba rumah panjai dia... lalu tok meh lokasi , penanda jalai aku endi ari sibu ke kuching... 2 jam ari sibu at normal speed by bus.



Engkilili
descending bukit sebangkoi.
....datai sibu pukul 9.30 pagi...
jerebu ba sibu pagi to.



jambatan lanang


background... ulu lanang



see you in my next trip.....
mupuk aku....auk

















1 comment:

nQis said...

nice thing to share,,,,just keep-on blogging mate

click here for more info

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails