Aug 19, 2009

Compaq Presario....

Kelihatan hujan turun dengan lebatnya di luar. Perlahan-lahan saya melangkah kaki meneruni anak tangga dari aras 2, Hotel tanahmas. Jam tanggan saya menunjukkan pukul lima petang. Rakan-rakan sepejuangan saya semua menuruni anak tangga yang sama. Mesyuarat kami selama dua hari berakhir jam empat setenggah tadi. Rasa berat juga hati hendak berpisah dengan rakan sekerja yang jarang-jarang dijumpai. Namun jauh di sudut hati saya timbul perasaan gembira sebab big boss dari Ibu Pejabat telah memberi sebuah Laptop untuk kegunaan rasmi pejabat saya. Walaupun dengan pemberian komputer ini, saya dikehendaki melaksanaan tugasan tertentu terutamanya ceramah dan pendidikan kesihatan namun ia amat bermakna bagi saya. Terima kasih kepada semua pihak yang terlibat dalam proses pemberian/pembelian laptop ini.
Compaq Presario.
















2 comments:

Willie a.k.a Reptoz said...

Hi thanks for being my follower.

Bagus la dapat laptop baru. Model tu memang okay. I am a compaq user too.

Jay said...

i am 1st time user of compaq. memeng tu lah harapan I

click here for more info

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails